אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

    תאונות דרכים עם נפגעים

    עבירות נהיגה, המביאות לתאונות דרכים עם נפגעים, נחשבות ע"י גורמי האכיפה לעבירות חמורות ביותר, אשר בגינן, כמעט ללא יוצא מן הכלל מוגש כתב אישום כנגד הנהג. מדובר בעבירה פלילית של ממש, על כל המשתמע מכך, כאשר גורמי האכיפה מבקשים תמיד להחמיר מאוד עם הנהגים. כל זאת, כאשר נגרם נזק לרכוש בלבד, ברוב המכריע של המקרים לא יוגש כתב אישום, אלא תביעה נזיקית.

    במקרה של תאונה עם נפגעים, לא משנה מה חומרתה, המשטרה תפתח בחקירת התאונה. במידה והנהג נהג ברשלנות או קלות דעת המשטרה תמליץ לתביעה להגיש כתב אישום תאונות דרכים כנגד הנהג.
    לעיתים, עפ"י חומרת התאונה ו/או הפגיעה, יפסל רישיונו של הנהג באופן מידי ל- 60 ימים, ובמקרים חמורים יותר, כמו נהיגה בשכרות/תחת השפעת סמים או תאונה אשר גרמה למוות או לפגיעה קשה, המשטרה תבקש לפסול את רישיון הנהג עד תום ההליכים.

    סוגי תאונות הדרכים וטווח הענישה:
    תאונות דרכים מסווגות עפ"י חומרתן כמו: תאונת דרכים עם נפגעים, תאונת דרכים קטלנית, תאונת דרכים פגע וברח.
    טווח הענישה עומד על פסילת רישיון מ- 90 יום ועד 3 שנים ולעיתים אף לצמיתות, יחד עם אפשרות ממשית למאסר של מספר חודשים ועד 3 שנים, ובמקרים קיצוניים אף עד 20 שנות מאסר. בנוסף, ייתכן וייקבע כי יש לשלם פיצויים לנפגעים.

    נהיגה רשלנית, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות וההבדלים ביניהם.
    רשויות האכיפה נוטות להגיש כתבי אישום על בסיס נהיגה "רשלנית" בעיקר, על הצד המחמיר. גם נהיגה "בקלות ראש" נחשבת כהתנהגות חמורה של נהג. בשני אלו, ישנו עונש מינימום של פסילה ל- 90 ימים לעומת נהיגה בחוסר זהירות, בה לא נקבע עונש מינימום.

    אם חלילה מצאתם את עצמכם מהצד הפוגע של תאונת דרכים, או תאונה קטלנית או תאונת פגע וברח עפ"י טענת המשטרה, מדובר במצב לא פשוט אך ממש לא חסר תקווה. יש ליצור קשר מהיר עם עורך דין על מנת לפעול במהרה לבחון את גרסתכם ואת התאונה עצמה על מנת לשמור על זכויותיכם ולעיתים אף על חירותכם!

    משרד עו"ד אייל עברון, בעל ניסיון רב בתחום. נשמח לסייע לכם בכל עניין הקשור בנושא תאונות דרכים. ניתן ליצור קשר עם המשרד, ע"י מילוי פרטים בטופס שלמעלה, או בכתובת אימייל: info@eyalevron-law.co.il, או בטלפון 09-9500090, ונענה באופן מידי.

    אנחנו כאן בשבילכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן