אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

    כתב אישום נהיגה בשכרות

    כתב אישום בעבירה של נהיגה בשכרות יוגש בבית המשפט לתעבורה כנגד אחד מאלה:

    1. נהג ששותה משקה אלכוהול בעת שהוא נוהג או בעת שהוא ממונה על רכב – כגון מורה לנהיגה, מלווה של נהג חודש.
    2. נהג שבגופו כמות אלכוהול בריכוז גבוה מהקבוע בחוק.
    3. נהג שבגופו סם או תוצר חילוף חומרים של סם מסוכן.

    כתב האישום יוגש כנגד נהג אשר יושב במושב הנהג, כאשר הרכב מונע ו/או מפתח הרכב נמצא במתג ההתנעה. כתב האישום יכלול את נסיבות ביצוע העבירה כגון שעת ביצוע העבירה לכאורה, מיקום ופרטיו המזהים של מי שנהג ברכב. בנוסף לכתב האישום, התביעה מחויבת להציג ראיות להוכחת אשמתו לכאורה של הנהג, כאשר על השוטר בשטח, מבצע האכיפה, לבצע פעולות בהתאם לנהלי המשטרה ולתעדן.

    תשומת הלב כי על פי סעיף 39(א) לפקודת התעבורה, בעבירת שכרות קיים עונש מינימום, הטומן בחובו פסילה למשך שנתיים ורכיבי ענישה נוספים. כל סטייה מעונש המינימום, מחייבת קיומן של נסיבות מיוחדות ומנומקות, אשר יפורטו בבית המשפט ועל ידו.

    כיצד עורך דין, המייצג נהג באשמת נהיגה בשכרות, יכול לסייע?

    תפקידו של עו"ד בתיקי שכרות הוא לזהות ולאתר כל פגם ולו הקל ביותר בחומר הראיות, זאת על מנת שהנהג יזוכה או לחילופין, במסגרת הסדר, עונשו יהיה ברף הנמוך וככל שניתן ולכן, חשוב להתייעץ עם עו"ד מנוסה ומומחה בתחום, אשר ירד לעומקן של הראיות בתיק.

    משרדנו מתמחה בתחום ונשמח לסייע בעניין. טלפנו או צרו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני מידי.

    משרד עו"ד אייל עברון, בעל ניסיון רב בתחום. נשמח לסייע לכם בכל עניין הקשור בנושא כתב אישום נהיגה בשכרות. ניתן ליצור קשר עם המשרד, ע"י מילוי פרטים בטופס שלמעלה, או בכתובת אימייל: info@eyalevron-law.co.il, או בטלפון 09-9500090, ונענה באופן מידי.

    אנחנו כאן בשבילכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן