אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

    בדיקת נשיפון/ינשוף

    בדיקת מאפיינים ונשיפון:
    נשיפון הוא מכשיר נייד בגודל כף יד אשר נותן לשוטר אינדיקציה ראשונית האם בנשיפתכם אלכוהול. במפגש הראשוני עם השוטר לאחר שנעצרתם, שיחה קצרה, התרשמות השוטר מהתנהגותכם, תשובותיכם לשאלותיו ואז… השאלה: שתית אלכוהול? תסכים להיבדק בנשיפון?
    חשוב – אינכם מחויבים להיבדק אך באם תסרבו להיבדק בו, הדבר נותן לשוטר יסוד סביר להניח כי אכן אתם שיכורים ומכאן – ישירות לבדיקת ינשוף.

    כיצד פועל מכשיר הנשיפון?
    לנשיפון מחוברת מעיין קשית פלסטיק חד פעמית, המוחלפת בין נהג לנהג ובין נשיפה לנשיפה. תתבקשו לנשוף למשך כמה שניות, כאשר למכשיר כ-3 תוצאות המהוות ברירת מחדל: עובר, נכשל או אזהרה:
    עובר – משמעו שאין אלכוהול בנשיפה ותוכלו להמשיך בנהיגה אל היעד שלכם.
    נכשל – משמעו שהכמות בנשיפה גבוהה ולכן תועברו להמשך הבדיקה במכשיר הינשוף.
    אזהרה – מיוחד לאוכלוסייה מיוחדת, כאשר המכשיר יזהה כמות העולה על המותר ולו במעט, תועברו לבדיקת ינשוף, שם תינתן תוצאה בהתאם לנתונים האישיים (נהג חדש, צעיר וכו'.

    בדיקת מאפיינים ע"י שוטר:
    בדיקה זו הינה למעשה בדיקת התנהגות, היא אינה מדעית ואיננה מוסדרת בחקיקה. בדיקת המאפיינים תערך לנהג לפני הגעתו לבדיקה במכשיר הינשוף זאת כאשר עולה חשד כי הוא נוהג בשכרות. בדיקה זו למעשה התרשמות סובייקטיבית של השוטר בשטח מרמת שכרותו וחוסר תפקודו של הנהג.
    בדיקה זו כוללת ביצוע מס' פעולות בסיסיות (הבאת אצבע לאף בעיניים סגורות, צעידה עקב בצד אגודל, ועמידה בעיניים עצומות וישר) היא תעשה על משטח ישר ככל שניתן, תוך הסבר של השוטר כיצד לבצען. ככל שהנהג יכשל בביצוע הפעולות הדבר יכול שישמש לרעתו במידה וימצא שיכור לאחר הבדיקה במכשיר הינשוף.

    בדיקת ינשוף:
    תבוצע לנהג שכשל בבדיקת נשיפון או נהג שסירב לבצע בדיקה.
    ניתן לסרב לבצעה, אך על פי חוק, נהג המסרב לבצעה יחשב כאילו הוא שיכור ברף הגבוה ובהתאם לכך, הענישה. ניתנת לנהג הזכות להיוועץ בעו"ד טרם הבדיקה – אל תוותרו על זכות זו. עורך דין מנוסה ידע להדריך אתכם ברגע האמת כיצד לנהוג.

    הבדיקה תעשה תוך החלפת פיה בין בדיקה אחת לאחרת ועל השוטר לתעד כל פעולה בהתאם לנהלים שנקבעו.

    הזמנה לדין בגין נהיגה בשכרות מחויבת התייעצות עם עורך דין, הבקיא לפרטי פרטים בחומר החקירה שכן השלכותיה, קשות מנשוא לטווח הקצר וודאי לארוך יותר.
    משרד עורכי דין אייל עברון מתמחה בטיפול בעבירות נהיגה בשכרות. התקשרו עכשיו לייעוץ ראשוני.

    משרד עו"ד אייל עברון, בעל ניסיון רב בתחום. נשמח לסייע לכם בכל עניין הקשור בנושא נהיגה בשכרות. ניתן ליצור קשר עם המשרד, ע"י מילוי פרטים בטופס שלמעלה, או בכתובת אימייל: info@eyalevron-law.co.il, או בטלפון 09-9500090, ונענה באופן מידי.

    אנחנו כאן בשבילכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן