אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

    שינוי מצב רפואי/בדיקת כשירות לנהיגה

    המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף השייך למשרד הרישוי ותפקידו להמליץ למשרד הרישוי האם הנהג, הסובל מבעיות רפואיות כאלה או אחרות, כשיר לנהיגה. האוכלוסייה המזומנת למבדקים מורכבת ממבקשי רישיון לרכב ציבורי או לרכב משא כבד, עברייני תנועה, נהגים אשר היו מעורבים בתאונות דרכים, נהגים הסובלים מבעיות רפואיות העשויות לפגוע בבטיחות כדוגמת בעיות ראייה, אפילפסיה או פרקינסון ועוד.

    מתי נהג יזומן לבדיקות במכון הרפואי?
    נהג יזומן לבדיקה במכון, כאשר לנהג קיימים פגמים גופניים כלשהם, מוגבלות בתנועה, תופעות לוואי לאחר פציעה, ניתוח או חבלה, לקויות תפקוד, אבחנה קלינית של התקפים או אירועים רפואיים, תסמיני מחלות: הזיות, פרכוסים, מחלת פרקינסון, כמעט עלפון, בלבול, טשטוש, עלפון, אבדן הכרה, חוסר התמצאות, כל מצב של סחרור, חוסר יציבות, סחרחורת סיבובית, תנועות לא רצוניות העלולות לפגוע ביכולת להפעיל את כלי רכב בבטחה ועוד…
    סוגי הבדיקות במכון: בדיקות רופא כללית, מבדק פסיכולוגי, מבדק פסיכומטרי, בדיקה נקרולוגית, בדיקת אינדיקטור, קביעת כשירות לנהיגה במרב"ד. בדיקות אלו באות לתת הערכה למכון הרישוי לעניין היכולת של אותו נבדק לנהוג.
    המזומנים לבדיקות, הם בד"כ נהגים אשר חולים במחלות המסכנות את הנהג ואת הציבור. מוזמנים נוספים לבדיקות במכון, הם נהגים אשר נתפסו כשבדמם אלכוהול ו/או סמים; עברייני תנועה מועדים וצוברי נקודות; קשישים, אנשים הסובלים מבעיות נפשיות, נכים וכל מי שמבקש לנהוג ברכב ציבורי (אוטובוס, מונית, הסעה וכד') וברכב משא כבד.

    חובת דיווח למשרד הרישוי.
    "רופא המטפל באדם שמלאו לו 16 שנים והוא מאבחן אצלו מחלה וסבור כי אותו אדם עלול בנהיגתו לסכן את עצמו או את זולתו מחמת אותה מחלה, ידווח על המחלה לרשות שקבע שר הבריאות". על נהג שנתגלו אצלו מחלות לב או מגבלות כלשהן, מחויב להודיע לרשות הרישוי. לכלל ציבור הרופאים מובלטת ההנחיה על חובת הדיווח.

    משרד עו"ד אייל עברון, בעל ניסיון רב בתחום. נשמח לסייע לכם בכל עניין הקשור בנושא עבירות תנועה באופנועים ו/או אופניים חשמליים. ניתן ליצור קשר עם המשרד, ע"י מילוי פרטים בטופס שלמעלה, או בכתובת אימייל: info@eyalevron-law.co.il, או בטלפון 09-9500090, ונענה באופן מידי.

     

     

    אנחנו כאן בשבילכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן